Zákon přitažlivosti pro ženy - 6 triků, jak být konečně šťastná

12.03.2017 21:43

1. Berte život z lepší stránky

O vašem štěstí rozhoduje pouze přístup k realitě. Když si řeknete, že jste šťastná a úspěšná, tak budete! Samozřejmě že je život plný nespravedlnosti, utrpení a problémů. Některé věci neovlivníte, ale jak k nim přistoupíte, je jen na vás. Ptáte se, co je pozitivního na tom, že vás opustil partner nebo jste přišla o práci? Vnímejte to třeba jako příležitost k novému začátku. Jedny dveře se zavřely a teď se otvírají další, za kterými vás možná čeká něco úžasného!
 

2. Smějte se, když můžete

Teď se dost možná ušklíbnete s tím, že byste se smála, ale jaksi vám chybí důvod. Máme pro vás dobrou zprávu! Náš mozek nerozlišuje předstíraný a přirozený smích. Oba typy blahodárně působí na naši psychiku. Pokud se chcete víc smát, zkuste jógu smíchu (hasya yoga).
 

3. Myslete taky na sebe!

Někdy děláme něco jenom proto, že to od nás očekávají druzí. Schválně, kolikrát jste šla na kafe s kamarádkou jenom proto, aby nebyla naštvaná. Připusťte si, že se nemůžete zavděčit všem, naučte se rozlišovat, co je pro vás důležité, a naučte se konečně říkat ne. Nejste na světě proto, abyste musela za každou cenu potěšit druhé, a ještě se obávat, co si o vás kdo pomyslí! Zdravá míra sobeckosti vám jedině prospěje.

4. Není to o penězích

Dům se zahradou, v garáži auto snů a několikrát ročně dovolená u moře - takhle podle mnohých vypadá zhmotněné štěstí. Peníze ale nejsou podmínkou spokojeného života. Skutečné štěstí spočívá v lidech, kterými se obklopujete a kteří si vás váží pro to, jací jste, a ne kvůli tomu, jak drahou kabelku vlastníte. Samozřejmě tvářit se, že peníze nedávají lidem svobodu a život s nimi není prostě jednoduší, by bylo pokrytecké, ale stavět na nich své štěstí je jen cesta k vnitřní nespokojenosti.
 

5. Nesrovnávejte se

Chtěla byste být štíhlejší a krásnější jako vaše kamarádka, mít lepší práci, kterou teď dostala vaše kolegyně, běhat maratony jako holky, co máte na Facebooku, po vzoru šéfa se podívat na Maledivy? Neustálé srovnávání s ostatními lidmi vás spolehlivě otráví a hodí do módu negativity, žárlivosti a závisti. Nezapomínejte na to, že každý z nás má svou vlastní a naprosto jedinečnou životní cestu. Jděte po té svojí. Úspěchy druhých vás mohou do jisté míry motivovat, ale nenechte se převálcovat závistí a litováním, proč jste si raději "nevzala Pištu Hufnágla".
 

6. Dělejte si inventuru

Podle psycholožky Kateřiny Kantovémáme tendenci přemýšlet často nad tím, co se nám v životě nepovedlo. Tak si vytváříme živnou půdu pro budoucí úzkosti a deprese. Abyste předešla dojmu, že se vám v životě nedaří, zkuste si každý večer před spaním zrekapitulovat, co hezkého se vám stalo a z čeho se můžete radovat. Psycholožka Kateřina Kantová radí vést si zápisky třeba v papírovém deníku nebo v počítači, ale je podle ní důležité, aby měly fyzickou podobu. Poté si u každé zapsané události odpovězte ještě na otázku: "Proč se to stalo?" Například: Dcera dnes přinesla jedničku z češtiny - protože je to chytrá a hodná holka. Celé "pozitivní" cvičení pak můžete ještě rozvíjet tak, že budete přemýšlet nad tím, co udělat proto, aby se tahle příjemná situace opakovala. Čím více myšlenek věnujete tomu, co vám dělá radost, tím budete veselejší a šťastnější.